OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu udzielenia zamówień przez Miejską Energetykę Cieplną Sp. z o.o. w Mrągowie, i nie podlega przepisom Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29. stycznia 2004 r., podstawa prawna: art. 132 ust.1 pkt. 3 i art. 133 ust. 1 ustawy pzp. (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843)

    

I. Zamawiający

Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. Osiedle Parkowe 2, 11-700 Mrągowo;
tel. 89 741 69 36 e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. Przedmiot zamówienia

  1.      Określenie przedmiotu zamówienia
  1. 1.Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy armatury i urządzeń ciepłowniczych.
  2. 2.Rodzaj zamówienia: dostawy.
  3. 3.Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest dostawa armatury i urządzeń ciepłowniczych – szczegółowy opis zawarto w SIWZ.
  4. 4.Oferta częściowa: zamawiający dopuszcza złożenie oferty częściowej na jedno, kilka lub wszystkie części zamówienia.
  5. 5.Oferta wariantowa: zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
  6. 6.Zamówienia uzupełniające: zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających.
  7. 7.Termin i sposób wykonania zamówienia.
  8. 7.1.Wymagany termin realizacji zamówienia w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r.
  9. 7.2.Cena, którą wykonawca zaoferuje w ofercie musi zawierać wszystkie koszty związane z dostawą przedmiotu zamówienia, w tym koszty docelowego transportu.
  10. 7.3.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Kolejowa 4b, 11-700 Mrągowo, a zamawiający w dniu dostawy dokona jego odbioru (na podstawie dowodu Wz lub faktury).
  11. 7.4.W przypadku stwierdzenia przy odbiorze armatury i urządzeń ciepłowniczych niezgodności dostawy z umową pod względem ilości, wymaganych parametrów, widocznych wad, wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia armatury i urządzeń ciepłowniczych, jej wymiany na zgodną z umową lub wymiany na wolną od wad, nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od daty powiadomienia o tym fakcie wykonawcy w jednej z form: faksem, drogą elektroniczną lub pocztą.
  12. 7.5.Termin płatności faktury ustala się na 14 dni od daty jej wpływu na dziennik podawczy zamawiającego pod warunkiem dostarczenia towaru zgodnie z umową.
  13. 7.6.Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania zasad bhp i ppoż oraz ochrony środowiska – zgodnie z obowiązującymi u zamawiającego zarządzeniami i instrukcjami w sprawie informowania pracowników obcych firm wykonujących prace na terenie zakładu z występującymi zagrożeniami.

III. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym.

III.1. Wadium: zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2. Warunki udziału:

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

  1. 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
    1. posiadają lub będą dysponować na dzień zawarcia umowy uprawnieniami do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    2. posiadają lub będą dysponować na dzień zawarcia umowy niezbędną wiedzą                               i doświadczeniem oraz potencjałem technicznym, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    3. posiadają, dysponują lub będą dysponować na dzień zawarcia umowy zdolnościami finansowymi i ekonomicznymi, zapewniającymi wykonanie zamówienia;
    4. spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z § 7 Regulaminu.

2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności   przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

3. Wykonawca odpowiada jak za własne działania za działania podmiotów, na których wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych polega w trakcie realizacji zamówienia.

4. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą w skutek nie udostępnienia tych zasobów nawet jeżeli za nie udostępnienie zasobów nie ponosi winy.

5. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:

  1. wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę na rzecz Zamawiającego nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem oko­liczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
  2. wykonawców, którym w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania Zamawiający naliczył karę umowną nałożoną w wyniku niewywiązywania się                           z obowiązków wynikających z zawartej umowy;
  3. wykonawców, którzy dotychczas realizowane na rzecz Zamawiającego dostawy, usługi lub roboty budowlane wykonywali bez zachowania należytej staranności lub też w sposób dla Zamawiającego uciążliwy, w przedmiocie czego decyzję podejmuje Zamawiający;
  4. wykonawców, którzy uchylali się od wypełniania obowiązków wynikających                             z zawartych z umów lub przyjętych zamówień na rzecz Zamawiającego/innego Zamawiającego, w szczególności od obowiązków wynikających z gwarancji lub rękojmi;
  5. wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub wobec których upadłość z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym orzeczeniem właściwego sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
  6. wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, a także innych należności publicznoprawnym - z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
  7. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w 
  8. Wykonawców będących osobami fizycznymi, spółka jawną, partnerską, komandytową, komandytowo – akcyjną lub inną osobą prawną, której odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w art. 9 lub 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 roku o skutkach powierzenia wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 769) – przez okres 1 roku od dnia uprawomocnienia się wyroku.
  9. Wykonawców będących osobami fizycznymi, spółka jawną, partnerską, komandytową, komandytowo – akcyjną lub inną osobą prawną której odpowiednio wspólnika, partnera, członka zarządu, komplementariusza lub urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom wykonującym pracę zarobkową, przestępstwo przeciwko środowisku, przekupstwa, przeciwko obrotowi gospodarczemu, lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego.
  10. Należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r
  11. Podmioty zbiorowe wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zmówienia na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 28.10.2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002 r nr 197 poz. 1661 ze zm.)

5.1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza także się wykonawców, którzy:

  1. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  2. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu udzielenie zamówienia publicznego lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, które nie zostały w przewidzianym terminie uzupełnione;
  3. nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,

6. Zamawiający zawiadamia niezwłocznie wykonawców, którzy zostali wykluczeni                             z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Niniejsze zawiadomienie zawiera uzasadnienie wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

6.1. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Umocowanie do czynności prawnych opisanych powyżej musi wprost wynikać z pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą wspólną.

7.1. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia każdy z nich oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz musi spełniać warunki udziału, o których mowa w pkt 1 w rozdziale V specyfikacji, a także muszą spełniać łącznie te warunki.

7.2. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

7.3. Wykonawcy wspólnie ubiegających się o wykonanie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

8. Oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sektorowego przeprowadzona zostanie na podstawie oświadczeń oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, których sposób oceny został określony w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następującego oświadczenia:

1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 1 w rozdziale V specyfikacji, z wykorzystaniem wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda złożenia przez wykonawcę następujących oświadczeń i dokumentów:

2.1. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega on wykluczeniu z postępowania, na podstawie warunków o których mowa w pkt. 5 i 5.1 w rozdziale V specyfikacji, załącznik nr 3 do SIWZ.

2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o pkt 5 rozdziału V specyfikacji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2.2. powyżej, składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że:

a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

3.1. Dokument o którym mowa w pkt. 3 lit. a i b powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

3.2. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis punktów 3 – 3.1. stosuje się odpowiednio.

3.3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

4. W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia, każdy z tych wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymienione powyżej w ppkt. 2.1. i 2.2. Oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 1.1. oraz formularz oferty uczestnicy oferty składają wspólnie. Przepisy punktów 3 – 3.2. stosuje się odpowiednio.

5. Formularze i oświadczenia sporządzone na podstawie wzorów dołączonych do specyfikacji winny być złożone w formie oryginałów. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kopii opisanych ,,za zgodność z oryginałem” oraz opatrzonych własnoręcznym czytelnym podpisem lub pieczątką imienną z podpisem nieczytelnym osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, a w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia przez ustanowionego pełnomocnika. Poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być opatrzone podpisem osoby upoważnionej oraz napisem/pieczęcią ,,za zgodność z oryginałem”.

5.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących wykonawcy są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika.

5.2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości.

5.3. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy składać wraz z tłumaczeniem na język polski.

IV. Procedura

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2. Kryteria oceny ofert: cena 100%.

IV.2.1. Wykorzystywana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.1. Adres strony internetowej i email zamawiającego: www.mec.mragowo.pl; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. os. Parkowe 2, 11-700 Mrągowo pokój nr 7 lub drogą pocztową po otrzymaniu przez zamawiającego wniosku o wydanie SIWZ.

IV.3.2. Termin składania ofert: 17.12.2020 r. do godz. 11:50.

1) Miejsce składania ofert: Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o. os. Parkowe 2, 11-700 Mrągowo sekretariat piętro pierwsze,

2) Forma składania ofert: osobiście, pocztą polską, kurierem.

IV.3. 3. Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. poniedziałek, 07 grudzień 2020 10:24 Super User
Artykuł został zmieniony. poniedziałek, 07 grudzień 2020 10:26 Super User