OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

na dostawę Fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”

Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane przez Miejską Energetykę Cieplną Sp. z o.o. w Mrągowie Osiedle Parkowe 2, 11-700 Mrągowo, a w postępowaniu tym nie obowiązują przepisy ustawy ”Prawo zamówień publicznych”.

1. Nazwa i adres oraz siedziba zamawiającego

Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o.

11-700 Mrągowo

os. Parkowe 2

tel. 89 7416936

www.mec.mragowo.pl

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2. Tryb i rodzaj zamówienia

Tryb udzielania zamówienia – przetarg nieograniczony

Rodzaj zamówienia - dostawy

3. Przedmiot, wielkość i zakres zamówienia

  1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami, która będzie eksploatowana w Kotłowni Rejonowej ul. Kolejowa 4b w Mrągowie.
  2. Zakup ładowarki teleskopowej będzie finansowany w formie leasingu. Wybór banku który sfinansuje zakup w formie leasingu oraz wybór towarzystwa ubezpieczeniowego jest po stronie zamawiającego jako odrębne umowy.
  3. Zakupiony i dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2021) i nie będzie prototypem.
  4. Dostawa sprzętu zgodna ze specyfikacjami technicznymi, polskimi i europejskimi normami i przepisami, spełniająca normę emisji spalin Stage V.
  5. Wymagania dla ładowarki:

5.1.) Wymagania ogólne:

a) urządzenie fabrycznie nowe – produkcja sprzętu i wszystkich podzespołów w 2021 r.,

b) Zamawiający zastrzega możliwość oklejenia ładowarki logiem zamawiającego i materiałami reklamowymi bez utraty gwarancji,

c) uruchomienie sprzętu przez personel wykonawcy i przeszkolenie pracowników.

5.2.) Wymagania techniczne:

  • Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy, zasysanie z turbodoładowaniem o mocy min. 80 kW, z pakietem oczyszczającym DPF/DOC, spełniający normę emisji spalin Stage V.
  • Skrzynia biegów hydrokinetyczna, 4 – biegowa typu Powershift.
  • Sterowanie pracą maszyny i funkcjami roboczymi za pomocą pojedynczego joysticka.
  • Napęd na obie osie 4 x 4 z możliwością rozłączenia.
  • Obie osie skrętne oraz trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne (tryb ,,psi chód”), tryb ‘’kraba’’. Przełączanie trybów bez konieczności zatrzymania maszyny.
  • Układ hamulcowy ze wspomaganiem serwo, hydrauliczny, wielotarczowy na osi przedniej.
  • Hamulec postojowy tarczowy uruchamiany ręcznie.
  • System monitoring pracy maszyny z abonamentem na 5 lat.
  • Układ zapewniający samo poziomowanie szybkozłącza osprzętu podczas podnoszenia/opuszczania ramienia.
  • Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie.
  • Układ hydrauliczny zasilany pompą o przepływie min. 80 l/min. i ciśnieniu roboczym min. 250 bar.
  • Sygnalizacja dźwiękowa i wizualna: zanieczyszczenia filtra powietrza, niskiego ciśnienia oleju silnikowego i przekładniowego, wysokiej temperatury płynu chłodzącego, obecności wody w paliwie, niskiego poziomu płynu chłodzącego.
  • Kabina spełniająca normy ROPS/FOPS wyposażona w: ogrzewanie, klimatyzację, regulowany fotel operatora, otwieraną tylną i boczną szybę, wycieraczkę szyby przedniej i tylnej, dwa lusterka wsteczne zewnętrzne, światła robocze, wskaźniki: wskaźnik przeciążeniowy z alarmem stabilności wzdłużnej, prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego, licznik przepracowanych godzin, zegar, pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych.
  • Rewersyjny wentylator chłodnicy.
  • Udźwig maksymalny: min. 4 000 kg
  • Udźwig na pełnej wysokości: min. 2 200 kg
  • Udźwig przy pełnym zasięgu wysięgnika: min. 1 400 kg
  • Maksymalna wysokość podnoszenia: min. 6,0 m
  • Maksymalny zasięg w przód: min. 3,5 m
  • Maksymalna szerokość ładowarki teleskopowej: 2,40 m,
  • Maksymalna długość ładowarki teleskopowej: 5,0 m,
  • Wysokość całkowita ładowarki: 2,50 m
  • Ciężar: < 9 000 kg
  • Osprzęt:

- łyżka uniwersalna 2,7 m3

- widły do palet

5.3.)Wymagania dodatkowe:

  • Gwarancja producenta na oferowaną ładowarkę teleskopową min. 24 miesiące lub 3000 roboczogodzin, koszty materiałów eksploatacyjnych, robocizny, dojazdu, ponosi wykonawca.
  • Deklaracja zgodności z „CE” na oferowaną ładowarkę teleskopową,
  • Serwis gwarancyjny ładowarki teleskopowej na terenie Zakładu zamawiającego.
  • Autoryzowany punk serwisowy oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 100 km.
  1. Do ładowarki teleskopowej muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim:
  2. książka gwarancyjna,
  3. instrukcja obsługi;
  4. wykaz autoryzowanych przez producenta punktów serwisowych;
  5. deklaracja CE,
  6. kompletna dokumentacja niezbędna do zgłoszenia i rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego.

Wspólny Słownik Zamówień:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):. 43250000-0 ładowarki

7) Oświadczenie wykonawcy o wymaganych kwalifikacjach (uprawnieniach) operatorów do obsługi ładowarki – kierowca operator wózków jezdniowych specjalizowanych. Wykonawca przeszkoli operatorów zamawiającego z bieżącej obsługi maszyny co zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem.

8) Miejsce dostawy: Kotłownia Rejonowa, 11-700 Mrągowo, ul. Kolejowa 4b.

4. Oferty wariantowe i częściowe

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i częściowych.

5. Termin wykonania przedmiotu zamówienia i miejsce dostawy

  • Termin dostawy ustala się: nie później niż 31 stycznia 2022 r.
  • Miejsce dostawy: Kotłownia Rejonowa Miejskiej Energetyki Cieplnej Spółka z o.o,
    11-700 Mrągowo, ul. Kolejowa 4b.

6. Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział wykonawcy, którzy uzyskali SIWZ oraz spełniają warunki w nim zawarte.

7. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Kryteriami oceny ofert są:     - cena – 80 pkt.

- czas realizacji zamówienia - 10 pkt

- okres gwarancji - 10 pkt

9. Miejsce i termin składania oraz otwarcia ofert    

  • Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, pierwsze piętro sekretariat
  • Oferty należy składać w terminie do dnia 30.09.2021r. do godz. 11:50
  • Otwarcie ofert nastąpi dnia 30.09.2021r. o godz. 12:00 w siedzibie zamawiającego, drugie piętro sala konferencyjna.

10. Termin związania ofertą

Wymagany termin związania ofertą do dnia 30 listopada 2021 r.

11. Sposób uzyskania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

Zamawiający Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia przekaże wykonawcom pocztą tradycyjną lub elektroniczną, nie później niż w terminie 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie. SIWZ można również pobrać w siedzibie zamawiającego.

12. Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

  • w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia – Łukasz Bieńko tel. 89 7416936 w. 214
  • w sprawach dotyczących procedury – Waldemar Czajkowski tel. 89 7416936 w. 223

Informacje można uzyskać w dni robocze w godzinach 800 ÷ 1400

13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od postępowania przetargowego lub unieważnienia postępowania.

14. Wyjaśnienia (pytania i odpowiedzi) do SIWZ będą publikowane na stronie internetowej www.mec.mragowo.pl w zakładce przetargi.

Mrągowo dn. 01.09.2021 r.

SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dokumentacja przetargowa dotyczy dostawy Fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”, która będzie eksploatowana w Kotłowni Rejonowej ul. Kolejowa 4b w Mrągowie.

1. Nazwa i adres oraz siedziba zamawiającego

Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o., 11-700 Mrągowo os. Parkowe 2, Tel. 89 7416936, e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., adres strony internetowej www.mec.mragowo.pl, Regon 510031017, Kapitał zakładowy 4.819.900,-, KRS 0000082783, NIP 742-000-06-48, zwany dalej ,,Zamawiającym”.

Godziny urzędowania: 7:00 – 15:00.

2. Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie „Regulaminu wewnętrznego udzielania zamówień.”

3. Opis przedmiotu zamówienia

ŁADOWARKA

  1. Przedmiotem zamówienia jest ,,D.
  2. Zakup ładowarki teleskopowej będzie finansowany w formie leasingu. Wybór banku który sfinansuje zakup w formie leasingu oraz wybór towarzystwa ubezpieczeniowego jest po stronie zamawiającego jako odrębne umowy.
  3. Zakupiony i dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 2021) i nie będzie prototypem.
  4. Dostawa sprzętu zgodna ze specyfikacjami technicznymi, polskimi i europejskimi normami i przepisami, spełniająca normę emisji spalin Stage V.
  5. Wymagania dla ładowarki:

5.1.) Wymagania ogólne:

a) urządzenie fabrycznie nowe – produkcja sprzętu i wszystkich podzespołów w 2021 r.,

b) Zamawiający zastrzega możliwość oklejenia ładowarki logiem zamawiającego i materiałami reklamowymi bez utraty gwarancji,

c) uruchomienie sprzętu przez personel wykonawcy i przeszkolenie pracowników.

5.2.) Wymagania techniczne:

  • Silnik wysokoprężny, 4-cylindrowy, zasysanie z turbodoładowaniem o mocy min. 80 kW, z pakietem oczyszczającym DPF/DOC, spełniający normę emisji spalin Stage V.
  • Skrzynia biegów hydrokinetyczna, 4 – biegowa typu Powershift.
  • Sterowanie pracą maszyny i funkcjami roboczymi za pomocą pojedynczego joysticka.
  • Napęd na obie osie 4 x 4 z możliwością rozłączenia.
  • Obie osie skrętne oraz trzy tryby sterowania maszyną - przednia oś skrętna, obie osie skrętne (tryb ,,psi chód”), tryb ‘’kraba’’. Przełączanie trybów bez konieczności zatrzymania maszyny.
  • Układ hamulcowy ze wspomaganiem serwo, hydrauliczny, wielotarczowy na osi przedniej.
  • Hamulec postojowy tarczowy uruchamiany ręcznie.
  • System monitoring pracy maszyny z abonamentem na 5 lat.
  • Układ zapewniający samo poziomowanie szybkozłącza osprzętu podczas podnoszenia/opuszczania ramienia.
  • Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie.                                                                  
  • Układ hydrauliczny zasilany pompą o przepływie min. 80 l/min. i ciśnieniu roboczym min. 250 bar.
  • Sygnalizacja dźwiękowa i wizualna: zanieczyszczenia filtra powietrza, niskiego ciśnienia oleju silnikowego i przekładniowego, wysokiej temperatury płynu chłodzącego, obecności wody w paliwie, niskiego poziomu płynu chłodzącego.
  • Kabina spełniająca normy ROPS/FOPS wyposażona w: ogrzewanie, klimatyzację, regulowany fotel operatora, otwieraną tylną i boczną szybę, wycieraczkę szyby przedniej i tylnej, dwa lusterka wsteczne zewnętrzne, światła robocze, wskaźniki: wskaźnik przeciążeniowy z alarmem stabilności wzdłużnej, prędkościomierz, obrotomierz, wskaźnik poziomu paliwa, temperatury płynu chłodzącego, licznik przepracowanych godzin, zegar, pełne oświetlenie sygnalizacyjne pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych.
  • Rewersyjny wentylator chłodnicy.
  • Udźwig maksymalny: min. 4 000 kg
  • Udźwig na pełnej wysokości: min. 2 200 kg
  • Udźwig przy pełnym zasięgu wysięgnika: min. 1 400 kg
  • Maksymalna wysokość podnoszenia: min. 6,0 m
  • Maksymalny zasięg w przód: min. 3,5 m
  • Maksymalna szerokość ładowarki teleskopowej: 2,40 m,
  • Maksymalna długość ładowarki teleskopowej: 5,0 m,
  • Wysokość całkowita ładowarki: 2,50 m
  • Ciężar: < 9 000 kg
  • Osprzęt:

- łyżka uniwersalna 2,7 m3

- widły do palet.

     5.3.) Wymagania dodatkowe:

  • Gwarancja producenta na oferowaną ładowarkę teleskopową min. 24 miesiące lub 3000 roboczogodzin, koszty materiałów eksploatacyjnych (oleje, smary, filtry itp.), robocizny, dojazdu pokrywa wykonawca. Koszty przeglądu gwarancyjnego będące po stronie wykonawcy wliczone w cenę maszyny.
  • Rękojmia za wady ładowarki teleskopowej liczona od dnia odbioru końcowego.
  • Deklaracja zgodności z „CE” na oferowaną ładowarkę teleskopową,
  • Serwis gwarancyjny ładowarki teleskopowej na terenie zakładu zamawiającego.
  • Autoryzowany punkt serwisowy oddalony od siedziby zamawiającego nie więcej niż 100 km.
  1. Do ładowarki teleskopowej muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim:
  2. książka gwarancyjna,
  3. instrukcja obsługi;
  4. wykaz autoryzowanych przez producenta punktów serwisowych;
  5. deklaracja CE,
  6. kompletna dokumentacja niezbędna do zgłoszenia i rejestracji urządzenia w Urzędzie Dozoru Technicznego.

Wspólny Słownik Zamówień:

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):. 43250000-0 ładowarki

8) Oświadczenie dostawcy o wymaganych kwalifikacjach (uprawnieniach) operatorów do obsługi ładowarki – kierowca operator wózków jezdniowych specjalizowanych. Wykonawca przeszkoli operatorów zamawiającego z bieżącej obsługi maszyny co zostanie potwierdzone stosownym oświadczeniem.

9) Miejsce dostawy: Kotłownia Rejonowa ul. Kolejowa 4b, 11-700 Mrągowo.

TERMINY I DOSTAWA

Termin wykonania przedmiotu zamówienia i miejsce dostawy

  • Termin dostawy ustala się: nie później niż 31 stycznia 2022 r.
  • Miejsce dostawy: Kotłownia Rejonowa Miejskiej Energetyki Cieplnej Spółka z o.o,
    11-700 Mrągowo, ul. Kolejowa 4b.

4. Warunki udziału w postępowaniu

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz § 11 Regulaminu udzielania zamówień.
  2. Wykonawca może zostać wykluczony przez zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
  3. Warunki udziału w postępowaniu mogą dotyczyć:
    1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
    2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
    3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
    4. zdolności technicznej lub zawodowej.

4. Zamawiający nie dopuszcza posługiwania się przez wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów niebiorących udziału w realizacji zamówienia.

5. Zamawiający dopuszcza posługiwanie się wiedzą i doświadczeniem podwykonawców wskazanych w ofercie w zakresie, który jest im powierzony w danym postępowaniu.

5. Wykaz oświadczeń lub dokumentów żądanych przez Zamawiającego.

  1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:

art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych oraz § 11 ust. 1 pkt. d) – e) Regulaminu udzielania zamówień - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;

  1. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków i opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
  2. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający może żądać złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
    1. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania.
    2. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej.

6. Zamiana, wycofanie i zwrot oferty

Wykonawca może wprowadzić zmiany oraz wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem składania ofert, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert: w przypadku wycofania oferty, wykonawca składa pisemne oświadczenie, że ofertę swą wycofuje.

7. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami;

  1. W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy zamawiającym, a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem posłańca, lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
  2. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawca przekazują pisemnie.
  3. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą środków komunikacji elektronicznej, przy przekazywaniu następujących dokumentów:
  4. pytania i wyjaśnienia dotyczące treści SWZ,
  5. wniosek o wyjaśnienie i wyjaśnienie treści oferty,
  6. wniosek o wyjaśnienie i wyjaśnienie dotyczące oświadczeń i dokumentów.
  7. wezwania zamawiającego dotyczące złożenia lub uzupełnienia dokumentów, oświadczeń

lub pełnomocnictw, kierowane do wykonawców.

  1. wniosek o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny oraz odpowiedź wykonawcy w powyższym zakresie,
  2. informacja o poprawieniu ofert .
  3. wezwanie zamawiającego o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą,
  4. zawiadomienie o wykluczeniu wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia oraz o odrzucenie oferty,
  5. zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
  6. zawiadomienie o unieważnieniu postępowania,
  7. zawiadomienie o złożeniu oferty po wyznaczonym terminie.
    1. Jeżeli zamawiający lub wykonawca przekazują ww. oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Dowód transmisji danych oznacza, że wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń wykonawcy.
    2. Adres do korespondencji zamieszczony jest w niniejszej SIWZ
    3. Zamawiający wymaga, aby wszelkie pisma związane z postępowaniem, były kierowane wyłącznie na ten adres.
    4. W niniejszym postępowaniu oświadczenia składa się w formie pisemnej.
    5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
    6. Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu, inne niż oświadczenia, o których mowa powyżej, należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
      1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu, innych niż oświadczeń, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
      2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
      3. Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami są:

a) w zakresie merytorycznym – Madrak Janusz; Łukasz Bieńko;

b) w zakresie proceduralnym – Waldemar Czajkowski.

  1. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia wpłynął do zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert, Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami zamawiający przekaże wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia, bez ujawniania źródła zapytania oraz zamieści je na stronie internetowej, na której zamieszczona została SIWZ.
  2. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z wykonawcami za pośrednictwem telefonu.

8. Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni kalendarzowych od upływu terminu składania ofert (do dnia 30 października 2021 r.). W uzasadnionych przypadkach, na co najmniej 3 dni przed upływem terminu związania ofertą zamawiający może tylko raz zwrócić się do wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.

9. Opis sposobu przygotowania ofert

  1. Oferta wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia winna być sporządzona w formie pisemnej, w języku polskim. Oferty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniami na język polski.
  2. Wszystkie załączniki do oferty winny być napisane w sposób czytelny i trwały, w języku polskim.
  3. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc., muszą być parafowane przez wykonawcę.
  4. Oferta i wszelkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres wykonawcy oraz podpis
    pozwalający zidentyfikować osobę upoważnionej do występowania w imieniu wykonawcy.
  5. Wzór oferty stanowi załącznik do niniejszej SWIZ. Oferta złożona w kopercie powinna zawierać nazwę i pełny adres Wykonawcy oraz oznaczenie – „Przetarg na dostawę ładowarki teleskopowej”.
  6. W przypadku innego oznakowania oferty, negatywne konsekwencje z otwarcia, nie przekazania koperty zamawiającemu, ponosi wykonawca. Oferta może zostać przesłana na adres siedziby zamawiającego.
  7. 7)Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty zawarte w SWIZ.
    1. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi wykonawca składający ofertę.

10. Wykonawcy składający wspólnie ofertę

  1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie,
  2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
  3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców.

11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert

1. Ofertę należy złożyć w sekretariacie Miejskiej Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. 11-700 Mrągowo os. Parkowe 2, do dnia 30.09.2021 r. do godziny 11:50.

2. Oferta złożona po terminie zostanie niezwłocznie zwrócona wykonawcy bez jej otwierania.

3. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Miejskiej Energetyki Cieplnej os. Parkowe 2, w dniu 30.09.2021 r. o godz. 12:00, w Sali konferencyjnej na drugim piętrze.

4. Otwarcie ofert jest jawne.

5. Przed otwarciem ofert zamawiający poda kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

6. Podczas otwarcia ofert zamawiający poda nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców,                         a także informacje dotyczące ceny.                            

7. Zamawiający, na wniosek wykonawcy nieobecnego na otwarciu ofert, przekaże niezwłocznie informacje z otwarcia ofert.

8. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert, dokona wezwania do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów, poprawi oczywiste omyłki pisarskie, rachunkowe oraz inne pomyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ.

12. Opis sposobu obliczania ceny

  1. Cena oferty powinna obejmować wszystkie elementy wyszczególnione przy określeniu przedmiotu zamówienia oraz zawierać podatek VAT.
  2. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu wyrażoną w złotych polskich (PLN), do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena oferty jest ceną ryczałtową zawierającą obowiązujący podatek VAT i nie zmienną do zakończenia realizacji robót.
  4. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia, bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in. następujące koszty, które musi zawierać cena oferty:
    1. Koszt dostawy do siedziby zamawiającego;
    2. Koszty ubezpieczenia w trakcie transportu.
    3. Koszty szkolenia obsługi ładowarki.
    4. Koszty serwisu gwarancyjnego – dojazdy, przeglądy i materiały do 3 000 godzin pracy lub dla deklarowanego okresu gwarancyjnego

13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze ofert, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert,

13.1. Łączna cena brutto za realizację przedmiotu zamówienia – 80 pkt.

       Czas realizacji zamówienia -10 pkt

       Okres gwarancji – 10 pkt

                                                     X/Y x 80

gdzie: X-cena oferty z najniższą ceną, Y- cena oferty ocenianej.

13.2. Termin realizacji - 10 pkt.

  1. Punkty w kryterium przyznawane będą w oparciu o informacje zawarte w formularzu ofertowym;
  2. Punkty przyznawane będą w następujący sposób:
LP Termin realizacji punkty
1 Do 30.11.2021r 10 pkt.
2 Od 01.12.2021r do 31.12.2021r 5 pkt.
3 Od 01.01.2021r do 31.01.2022r 0 pkt.

W przypadku braku wskazania terminu realizacji, Zamawiający przyzna 0 pkt.

13.3. Okres gwarancji – 10pkt.

  1. Punkty w kryterium przyznawane będą w oparciu o informacje zawarte w formularzu ofertowym;
  2. Punkty przyznawane będą w następujący sposób:
LP Okres gwarancji punkty
1 48 miesięcy 10 pkt.
2 36 miesięcy 5 pkt.
3 24 miesiące 0 pkt.
  1. W przypadku braku wskazania okresu gwarancji, Zamawiający przyjmie 24 miesiące i przyzna 0 pkt.

13.4 Ocena oferty

Po przyznaniu punktów w poszczególnych kryteriach nastąpi ich zsumowanie.

Zamawiający może przyznać wykonawcy maksymalnie 100 punktów.

  1. Po dokonaniu oceny ofert nastąpi podsumowanie przyznanych przez każdego z nich punktów, do dwóch miejsc po przecinku. Oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów zostanie najwyżej oceniona.
  2. Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie
    z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności gdy cena całkowita jest niższa o co najmniej 30% od wartości zamówienia powiększonej o VAT lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, zamawiający zwróci się o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnień.
  3. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny, spoczywa na wykonawcy. 
  4. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złoży wyjaśnień lub jeżeli dokonana przez zamawiającego ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdzi, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 
  5. Zamawiający poprawi w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonania poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty. Wykonawca, którego oferta została poprawiona zostanie niezwłocznie o tym fakcie zawiadomiony przez zamawiającego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert przedstawionych przez wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych informacji.
  7. Ocena ofert nastąpi po otwarciu ofert.

Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli:

  1. jest niezgodna z SWIZ i Regulaminem Udzielania Zamówień,
  2. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
  3. zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia,
  4. została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  5. zawiera błędy w obliczeniu ceny lub kosztu, których nie można poprawić;
  6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki,
  7. wykonawca nie wyraził zgody, na przedłużenie terminu związania ofertą;
  8. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający jednocześnie zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty, o:
  9. wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację,
  10. wykonawcach, którzy zostali wykluczeni,
  11. wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, powodach odrzucenia oferty,
  12. unieważnieniu postępowania,

- podając uzasadnienie faktyczne i prawne.

  1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zamieści informację, o której mowa również na stronie internetowej.

14. Informacje o formalnościach, jakie powinny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

  1. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni - jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
  2. Przed podpisaniem umowy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani przedstawić zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców (umowę konsorcjum).
  3. W przypadku gdy wykonawca nie wypełnił wymagań formalnych zawartych w treści niniejszej SIWZ, dotyczących podpisania umowy zamawiający wyznaczy dodatkowy/ostateczny termin uzupełnienia brakujących dokumentów formalnych wskazanych treścią SIWZ. Gdy wykonawca na ponowne wezwanie nie wypełni wymagań formalnych, zmawiający ma prawo uznać, że wykonawca uchyla się od podpisania umowy. W takim przypadku zamawiający będzie miał możliwość wyboru kolejnej oferty

15. Wadium

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

16. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

17. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę na takich warunkach

  1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę,
    z uwzględnieniem
    punktów kryteriów przyjętych w niniejszej specyfikacji.
  2. O miejscu i terminie podpisania umowy zamawiający powiadomi odrębnym pismem.
  3. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie.
  4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

18. Opis sposobu przedstawiania ofert wariantowych oraz minimalne warunki, jakim muszą odpowiadać oferty wariantowe wraz z wybranymi kryteriami oceny, jeżeli zamawiający wymaga lub dopuszcza ich składanie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

19. Adres poczty elektronicznej lub strony internetowej zamawiającego.

Dopuszcza się porozumiewanie drogą elektroniczną: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamawiający zamieszcza informację na stronie internetowej: www.mec.mragowo.pl w zakładce przetargi.

20. Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą, jeżeli zamawiający przewiduje rozliczenia w walutach obcych.

  1. Zamawiający nie przewiduje rozliczeń w walutach obcych. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej (PLN).
  2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

21. Wysokość zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, jeżeli zamawiający przewiduje ich zwrot.

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

22. Zmiana umowy

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy:

  1. w zakresie zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót.
  2. w zakresie sprostowania omyłek pisarskich w przypadku wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy;
  3. w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku urzędowej zmiany stawki VAT, jedynie o wzrost wartości VAT.
  4. w zakresie zmiany zapisów umowy w części dotyczącej oznaczenia danych zamawiającego i/lub wykonawcy;
  5. w zakresie zmiany zapisów umowy w części dotyczącej personelu wykonawcy lub zamawiającego;
  6. w zakresie zmiany zapisów umowy w części dotyczącej zmian nazwy, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych,
  7. w zakresie parametrów urządzeń w przypadku zaproponowania przez wykonawcę szczególnie uzasadnionych pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia urządzeń albo jego wyposażenia w stosunku do koncepcji przedstawionej w ofercie, jednak o parametrach wyższych lub równoważnych.

23. Liczba części zamówienia, na którą wykonawca może złożyć ofertę lub maksymalną liczbę części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy, oraz kryteria lub zasady, które będą miały zastosowanie do ustalenia, które części zamówienia zostaną udzielone jednemu wykonawcy, w przypadku wyboru jego oferty w większej niż maksymalna liczbie części.

Zamawiający nie dokonał podziału na części.

24. Zaliczki

Zamawiający nie przewiduje wypłaty zaliczek.

25. Przetwarzanie oraz ochrona danych osobowych

Administratorem danych osobowych obowiązanym do spełnienia obowiązku informacyjnego z art. 13 RODO jest zamawiający - względem osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio pozyskał. Dotyczy to w szczególności:

  • wykonawcę będącego osobą fizyczną,
  • wykonawcę będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą
  • pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w pełnomocnictwie),
  • członka organu zarządzającego wykonawcy będącego osobą fizyczną (np. dane osobowe zamieszczone w informacji z KRK),

Klauzula informacyjna z art. 13 RODO stosowana przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

  • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejska Energetyka Cieplna Spółka z o.o., 11-700 Mrągowo os. Parkowe 2;
  • kontakt z Inspektorem Danych Osobowych w Miejskiej Energetyce Cieplnej Spółka z o.o. w Mrągowie możliwy jest pod nr tel. 89 741 69 36 i poprzez email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.w godzinach pracy: 7:00 – 15:00;
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia na dostawę fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wrazz osprzętem, w ilości 1 szt.;
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres co najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
  • podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do wzięcia udziału w prowadzonym postępowaniu, niepodanie danych osobowych skutkować będzie brakiem możliwości rozpatrzenia składanej oferty.
  • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
  • posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;  

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;      

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

26. Zawartość dokumentacji

  1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
  2. Załączniki:
  3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania – załącznik nr 1;
  4. Oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania – załącznik nr 2;
  5. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 3;
  6. Formularz ofertowy – załącznik nr 4;
  7. Wzór umowy – załącznik nr 5.

Załącznik Nr 1 z dn. 01.09.2021 r.

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

– ,,Dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”.

Zamawiający: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.

11-700 Mrągowo, os. Parkowe 2

(nazwa/firma, adres)

Wykonawca: …………………………………….……………………………….

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

reprezentowany przez: ……….…………..……………

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

Oznaczenie zamawiającego: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.

Oświadczenie wykonawcy

składane na podstawie § 11 ust. 1 i ust. 2 Regulaminu Udzielania Zamówień

DOTYCZĄCE NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA

na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”,

prowadzonego przez Miejską Energetykę Cieplną Spółka z o.o. w Mrągowie oświadczam, co następuje:

Oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania w oparciu o warunki opisane w SIWZ zgodnie z § 11 ust. 1 i ust. 2 Regulaminu Udzielania Zamówień.

OŚWIADCZENIA DOTYCZĄCE PODWYKONAWCY:

Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie § 11 ust. 1 i ust. 2 Regulaminu Udzielania Zamówień.

      

…………….……. (miejscowość), dnia …..…… r.                         …………………………

(podpis))

Oświadczam, że zachodzą w stosunku do mnie podstawy wykluczenia z postępowania

na podstawie § 11 ust. 1 i ust. 2 Regulaminu Udzielania Zamówień.

…………….……. (miejscowość), dnia …..…… r.                         …………………………

                                                                                                                       (podpis))

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA:

Oświadczam, że w stosunku do następującego/ych podmiotu/tów, na którego/ych zasoby

powołuję się w niniejszym postępowaniu, tj.: ………………………………………………… (podać pełną nazwę/firmę, adres, a także w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG) nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

…………….……. (miejscowość), dnia …..…… r.                         …………………………

(podpis))

Uwaga:

1. Tą część wypełnia wykonawca jedynie wtedy, gdy korzysta z zasobów innego podmiotu.

2. W przypadku podpisania ww. oświadczenia przez wykonawcę wymaga się złożenia w ofercie oświadczenia /deklaracji tego podmiotu ze wskazaniem, w jakim zakresie w trakcie realizacji tego zamówienia podmiot ten udostępni swoje zdolności.

3. W przypadku udostępnienia przez dany podmiot zasobów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga się złożenia dodatkowej deklaracji o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postępowania – ww. fragment oświadczenia.

Załącznik Nr 2 z dn. 01.09.2021 r.

OŚWIADCZENIE WYKONAWCY

DOTYCZĄCE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

– ,,Dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”.

Zamawiający: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.

11-700 Mrągowo, os. Parkowe 2

(nazwa/firma, adres)

Wykonawca: ………………………………………………….……………………………….

(pełna nazwa/firma, adres, w zależności od podmiotu: NIP/PESEL, KRS/CEiDG)

reprezentowany przez: ……………………………………………….…………..……………

(imię, nazwisko, stanowisko/podstawa do reprezentacji)

Oznaczenie zamawiającego: Miejska Energetyka Cieplna Sp. z o.o.

Oświadczenie wykonawcy

DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

składane na podstawie § 10 ust. 1 Regulaminu Udzielania Zamówień na potrzeby postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: ,,Dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”, prowadzonego przez Miejską Energetykę Cieplną Spółka z o.o. w Mrągowie oświadczam, co następuje:

Oświadczamy, że spełniamy warunki udziału w postępowaniu, tj.:

a) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

b) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie,

c) dysponujemy odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

d) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej swobodne wykonanie zamówienia,

e) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie § 11 Regulaminu udzielania zamówień.

INFORMACJA DOTYCZĄCA WYKONAWCY:

Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w SIWZ - pkt V) sytuacji finansowej lub ekonomicznej; zdolności technicznej lub zawodowej.

…………….……. (miejscowość), dnia …..…… r.                         …………………………

                                                                                                                       (podpis)

INFORMACJA W ZWIĄZKU Z POLEGANIEM NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW:

Oświadczam, że w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez zamawiającego w SIWZ pkt V) zdolności technicznej lub zawodowej polegam na zasobach następującego/ych podmiotu/ów: ..............................................................

…………………………………………………………….……………….……………………,

(wskazać podmiot i określić odpowiedni zakres dla wskazanego podmiotu)

w następującym zakresie: ……………………………………………….………………………

………………..……. (miejscowość), dnia …..…… r.                         …………………………

       (podpis)

Uwaga:

1. Tą część wypełnia wykonawca jedynie wtedy, gdy korzysta z zasobów innego podmiotu.

2. W przypadku podpisania ww. oświadczenia przez wykonawcę wymaga się złożenia w ofercie oświadczenia / deklaracji tego podmiotu ze wskazaniem, w jakim zakresie w trakcie realizacji tego zamówienia podmiot ten udostępni swoje zdolności.

3. W przypadku udostępnienia przez dany podmiot zasobów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia dodatkowej deklaracji o braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu z postępowania.

OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE PODANYCH INFORMACJI:

Oświadczam, że wszystkie informacje podane w powyższych oświadczeniach są aktualne i zgodne z prawdą oraz zostały przedstawione z pełną świadomością konsekwencji wprowadzenia zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji.

…………….……. (miejscowość), dnia …..…….… r.                         …………………………

                                                                                                                          (podpis))

Załącznik Nr 3 z dn. 01.09.2021 r.

………………………………………………

Pełna nazwa i adres wykonawcy

O Ś W I A D C Z E N I E

Składając ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przetargu na ,,Dostawę jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”, oświadczam, że przynależę/nie przynależę do grupy kapitałowej[1] zgodnie z definicją zawartą w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 poz. 275)

W związku z przynależnością do grupy kapitałowej załączam listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej*/nie dotyczy*.

…………….……. (miejscowość), dnia …..…….… r.                         …………………………

                                                                                                                          (podpis)

           

Załącznik Nr 4 z dn. 01.09.2021 r.

........................................................

pełna nazwa i adres Wykonawcy

..............................................

nr telefonu

……………………………

adres e-mail

Osoba uprawniona do kontaktów:

Imie i nazwisko: …………………………………………………………

Adres: ……………………………………………………………………

Nr. telefonu: …………………………………………

Adres e-mail: ……………………………………………...

OFERTA

Ja, niżej podpisany ……..................................................................... działając w imieniu[2] .................................................. i na rzecz[3] .................................................................................

z siedzibą ............................................ zarejestrowaną w ................................................................. pod numerem ............................................................................................   będący małym/średnim/dużym
NIP ................................................
REGON ..........................................

numer rachunku bankowego ....................................................................................................
w banku: .......................................................................................................................................

1. W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym pn,,Dostawa jednej fabrycznie nowej ładowarki teleskopowej wraz z osprzętem i okresowymi przeglądami”. składam Miejskiej Energetyce Cieplnej Spółce z o.o. 11-700 Mrągowo os. Parkowe 2, niniejszą ofertę:

  1. Typ ……………………………….
  2. Marka …………………………….
  3. Rok produkcji ……………………
  4. Cena przedmiotu zamówienia za realizację całości przedmiotu zamówienia wynosi: …………….…… złotych netto + VAT …….. = ……..…….………… zł brutto (słownie ………………………….………………………………………….…złotych).

2. Wybór naszej oferty będzie / nie będzie* prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (*niepotrzebne skreślić). (Nazwa towaru lub usługi) ………………………………………………………., których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do powstania obowiązku podatkowego, oraz ich wartość bez kwoty podatku: …………………………………. zł netto.

3. Podana w ofercie cena nie będzie podlegała zmianie i waloryzacji. Podana cena zawiera wszystkie koszty w tym prac i materiałów koniecznych do prawidłowego zrealizowania zamówienia w/g opisu podanego w SIWZ.

4. Termin płatności za realizację zamówienia wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

5. Oświadczam, że zapoznałem się z dokumentacją przetargową, uznaję ją za kompletną i nie wnoszę do niej żadnych zastrzeżeń.

6. Oferuję realizację zamówienia w terminie: od dnia podpisania umowy do dnia ……………………….

7. Termin realizacji (dostawy przedmiotu zamówienia) – ………………………. od daty podpisania Umowy.

8. Udzielam ………….... gwarancji za wady ładowarki teleskopowej liczonej od dnia odbioru końcowego.

9. Udzielam …………. rękojmi za wady ładowarki teleskopowej liczonej od dnia odbioru końcowego.

10. Termin płatności za realizację zamówienia wynosi 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury.

11. Zamierzam */Nie zamierzam* powierzyć podwykonawcy część zamówienia ……………. ……………………………………………………………………………………….. .

12. Uważam się za związanego niniejszą ofertą przez okres ………. dni od daty upływu terminu składania ofert.

13. W razie wybrania mojej oferty zobowiązuję się do podpisania umowy na warunkach zawartych w załączonym do dokumentacji przetargowej wzorze umowy oraz zawierać będzie wszystkie istotne elementy zawarte w SIWZ oraz w niniejszej ofercie, w miejscu i terminie określonym przez zamawiającego.

14. Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

15. Załącznikami do niniejszego formularza oferty, które stanowią integralną jej część są:

1) .……………………………………………

2).……………………………………………

3) ....................................................................

4) …………………………………………….

5) …………………………………………….

16. Składam ofertę wraz z załącznikami na …......   kolejno ponumerowanych stronach.  

............................. dnia .................                 ............................................................................................

                                                                     (podpis wykonawcy lub upoważnionego przedstawiciela)

* Niepotrzebne skreślić. W przypadku wystąpienia podwykonawcy należy dołączyć do oferty oświadczenie podwykonawcy o gotowości współpracy z wykonawcą przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Załącznik Nr 5 z dn. 01.09.2021 r.

WZÓR UMOWY SPRZEDAŻY

Zawarta w ………………….. miedzy:

Nazwa Banku……………………………….

reprezentowanym przez:

1 ……………………………………

zwanym dalej „ Finansującym”

a

…………………………………… z siedzibą ………………………………………………

Reprezentowaną przez:

…………………………………………………………………………………………………..

zwanym dalej „Sprzedającym”

przy udziale:……………………………………………………………………………….

Z siedzibą w ……………………………………………………………………………..

Reprezentowanym przez:

2. ………………………………………………………………………………………………

Zwanym dalej „Korzystającym”

O następującej treści:

§ 1

  1. Sprzedający oświadcza, że jest właścicielem:……………………………. zwanej dalej „Rzeczą” i przenosi na Kupującego jej własność.
  2. Sprzedający oświadcza, iż Rzecz jest fabrycznie nowa, spełnia wszelkie normy techniczne i prawne, posiada deklarację zgodności WE/oznakowanie CE na tabliczce znamionowej w rozumieniu przepisów o systemie oceny zgodności może być używana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnia, iż Rzecz jest wolna od wad prawnych i fizycznych, w szczególności nie jest przedmiotem zastawu, zajęcia, nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest Rzecz ani nie jest obciążona prawami osób trzecich.
  3. Rzecz będzie przedmiotem umowy leasingu miedzy Kupującym a Korzystającym.
  4. Sprzedający oświadcza, iż jest podmiotem uprawnionym do wystawienia faktury VAT.
  5. Kupujący oświadcza, ze jest średnim przedsiębiorcą w rozumieniu art. 4 pkt.6 ustawy z dnia 8 marca 2013r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 118 ze zm.)

§ 2

  1. Sprzedający zobowiązuje się wydać Rzecz niniejszej umowy, Kupującemu lub osobie trzeciej upoważnionej przez Kupującego w (miejsce odbioru) w terminie do dnia ………...
  2. Strony sporządzą i podpiszą protokół odbioru Rzeczy w chwili jej wydania.

§ 3

Strony zgodnie ustalają cenę sprzedaży Rzeczy na kwotę ………………… netto (słownie:…………………………..) powiększoną o podatek VAT.

§ 4

  1. Kupujący zobowiązuje się zapłacić Sprzedającemu cenę sprzedaży Rzeczy niniejszej umowy tj. ……………… powiększoną o podatek VAT, w terminie ………………………. Dni roboczych licząc od dnia otrzymania przez Kupującego prawidłowo wystawionej faktury VAT i dokumentów niezbędnych do zarejestrowania Rzeczy przez właściwy organ administracyjny, a w przypadku, gdy Rzecz nie podlega rejestracji- w terminie ……………. Dni roboczych od dnia otrzymania przez Kupującego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  2. Za dzień zapłaty strony uznają dzień wpływu ceny sprzedaży Rzeczy na rachunek bankowy Sprzedającego.

§ 5

  1. W przypadku niewykonania przez Sprzedającego obowiązku wydania Rzeczy w terminie i w miejscu określonym w § 2 niniejszej umowy, Kupującemu przysługuje prawo do kary umownej w wysokości odsetek ustawowych za opóźnienie za każdy dzień opóźnienia naliczanych od ceny sprzedaży Rzeczy brutto wskazanej w § 3 lub – zgodnie z art.492 k.c.tj. bez wyznaczania dodatkowego terminu prawo do odstąpienia od niniejszej umowy. W przypadku poniesienia szkody przewyższającej wysokość kary umownej, Kupującemu przysługuje również prawo do dochodzenia odszkodowania na zasadach ogólnych.
  2. W przypadku niewykonania przez Kupującego obowiązku, o którym mowa w § 4 niniejszej umowy, Sprzedającemu przysługuje prawo do odsetek w wysokości odsetek ustawowych za każdy dzień zwłoki naliczanych od ceny sprzedaży Rzeczy brutto wskazanej w § 3.

§ 6

  1. Sprzedający udziela Kupującemu gwarancji jakości Rzeczy będącej przedmiotem sprzedaży na okres ……………….
  2. Wraz z Rzeczą Sprzedający zobowiązuje się wydać dokumenty gwarancji oraz wszelkie inne dokumenty dotyczące Rzeczy.
  3. Jeżeli odbiór Rzeczy odbywać się będzie przy udziale Korzystającego lub Korzystający będzie odbierał Rzecz z upoważnieniem Finansującego, Sprzedający zobowiązany jest do wydania Korzystającemu wszelkich dokumentów dotyczących Rzeczy lub niniejszej umowy. W sytuacji wskazanej w zdaniu poprzedzającym, wydanie przez Sprzedającego dokumentów dotyczących Rzeczy lub niniejszej umowy stanowić będzie wykonanie obowiązku wydania przez Finansującego innych posiadanych dokumentów dotyczących umowy ze zbywcą, wskazanego w art.709 § 3 Kodeksu cywilnego.

§ 7

Korzystający oświadcza, iż wszystkie postanowienia niniejszej umowy akceptuje.

§ 8

W zakresie nieuregulowanym niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego.

§ 9

Wszelkie spory mogące wyniknąć na tle niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Kupującego.

§ 10

Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 11

  1. W przypadku gdy niniejsza umowa została podpisana własnoręcznymi podpisami Stron datą zawarcia umowy sprzedaży jest data złożenia ostatniego podpisu pod niniejszym dokumentem. W przypadku, gdy niniejsza umowa została podpisana przy wykorzystaniu kwalifikowanych podpisów elektronicznych umowa wchodzi w życie z chwilą złożenia na niej przez z każdą ze Stron wszystkich wymaganych kwalifikowanych podpisów elektronicznych oraz wprowadzenia jej do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, że każda ze Stron mogła zapoznać się z jej treścią.
  2. W przypadku, gdy niniejsza umowa została podpisana własnoręcznymi podpisami Stron umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach po jednym dla każdej ze Stron. W przypadku, gdy niniejsza umowa została podpisana przy wykorzystaniu kwalifikowanych podpisów elektronicznych obowiązuje jedna wersja z umowy, dostępna dla każdej ze stron.

         Sprzedający                                                                                           Kupujący

Korzystający

 


1Niepotrzebne skreślić.

[2]Należy określić w czyim imieniu składana jest oferta (np. we własnym, konsorcjum czy spółki)

[3]Podać pełną nazwę firmy.

Brak załączników.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został utworzony. piątek, 17 wrzesień 2021 10:07 Super User
Artykuł został zmieniony. piątek, 17 wrzesień 2021 10:08 Super User